Search

Про змішане навчання, профорієнтаційну роботу та …зарплату педагогів

Засідання педагогічної ради

Про змішане навчання, профорієнтаційну

роботу та …зарплату педагогів

В онлайн-режимі проведено чергове засідання педагогічної ради коледжу. Відкриваючи його, директор В.С.Глова щиро привітав Г.В.Петрів, викладача вищої категорії, кандидата педагогічних наук, яка відзначена за чітку і успішну організацію підготовки матеріалів студентського дослідження Арсена Михайлюка (31 група), який став переможцем обласного конкурсу. І.Я.Книш, заступник директора з виховної роботи, приєднавшись до вітання, побажав нових успіхів у пошуково-дослідницькій роботі студентів та успіхів Г.В.Петрів.

На засіданні педагогічної ради були обговорені наступні питання порядку денного:

  1. З досвіду навчально-практичної діяльності студентів коледжу в умовах змішаної системи навчання;
  2. Результативність та проблеми профорієнтаційної роботи;
  3. Представлення матеріалів інформаційно-аналітичного довідника «Про основні напрями діяльності відокремлених структурних підрозділів НУБіП України»;
  4. Інформаційно-методичне повідомлення.

Грунтовним та унаочненим стало висвітлення першого питання порядку денного Ю.Л.Гірчаком, завідувачем навчально-виробничої практики. Він вів мову про навчально-практичну діяльність студентів коледжу в умовах змішаної системи навчання, акцентуючи насамперед на деяких позитивних моментах цієї системи, а також зупинившись на завданнях практичного навчання.

У виступі було проаналізовано переваги та недоліки дистанційного навчання.

М.В.Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи, взявши участь в обговоренні питання, відзначив, що включення в роботу наглядової комісії при проведенні дистанційного навчання дало можливість виявити позитивні та негативні сторони організації в т.ч. практичного навчання. Він звернув увагу на проблему, яка виявляється в тому, що інколи викладач займає позицію спостерігача при проведенні практичних занять. Натомість він має стати не статистом, а партнером при їх проведенні. Він також запропонував активніше застосовувати медійний супровід занять, використовуючи широкий арсенал відеоматеріалів. Було підкреслено важливість досягнення результативності навчання, формування реальних практичних навиків.

В.С.Глова, підкреслив важливість продуманої підготовки методів проведення практичного заняття, в т.ч. підготовки необхідного інвентаря для занять не тільки в онлайн-режимі , але й при організації практичних занять в звичному режимі. Він особливо підкреслив те, що зміна назви коледжу на «фаховий» покликана мобілізувати зусилля саме на підготовку фахівця, який здатний виконувати основні функціональні обов'язки згідно прийнятих стандартів.

Про результативність та проблеми профорієнтаційної роботи учасників педради інформували голови циклових комісій Г.Р.Глова, Ю.Л.Гірчак, І.П.Сагайдак, М.Д.Папушко, Л.Й.Сопівник. Відзначивши надзвичайну важливість профорієнтаційної роботи, вони проаналізували її проведення викладачами, які входять до складу комісій. Було відзначено, що проводиться певна робота по налагодженню співпраці з закріпленими школами, запрошенню старшокласників цих шкіл та їх батьків на Дні відкритих дверей. Було проаналізовано склад потенційних абітурієнтів коледжу.

В ході обговорення цього питання В.С.Глова закликав до активізації роботи силами циклових комісій, акцентуючи на позитивних можливостях і перевагах навчання в коледжі. При цьому підкреслювалась важливість розширення географії залучення майбутніх вступників.

В.С.Глова ознайомив учасників педради зі змістом інформаційно-аналітичного довідника «Про основні напрями діяльності відокремлених структурних підрозділів НУБіП України. Особлива увага при цьому була надана порівняльному аналізу діяльності Заліщицького фахового коледжу імені Є.Храпливого стосовно інших навчальних закладів. Володимир Степанович висловив думку про можливість відкриття підготовки в коледжі нових робітничих професій, які б були актуальними для спеціальностей, які опановують студенти . А це: «контролер-касир», «обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «озеленювач». Проводиться попередня робота по відкриттю нової спеціальності та підготовці ліцензійної справи по спеціальності «Туризм». Грунтовно у виступі було проаналізовано динаміку кількості студентів, підкреслено необхідність активізації роботи по залученню абітурієнтів не тільки до навчання в коледжі, але й до вступу в НУБіП України та на міжкафедральну лабораторію, яка діє при нашому навчальному закладі.

На засіданні педагогічної ради було заслухано інформаційно-методичне повідомлення викладача циклової комісії обліково-економічних дисциплін О.М.Попіль на тему: «Порядок нарахування заробітної плати педагогічним працівникам».

З питань, які обговорювались на засіданні педагогічної ради, були прийняті відповідні рішення.

Юрій Війтик

: