Search

ПІДСУМКИ ТИЖНЯ ЕКОНОМІЧНО-КОМЕРЦІЙНИХ ДИСЦИПЛІН – 2022

ПІДСУМКИ ТИЖНЯ ЕКОНОМІЧНО-КОМЕРЦІЙНИХ ДИСЦИПЛІН – 2022


Доброю традицією у ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України стало щорічно проводити тиждень економічно-комерційних дисциплін. Цей рік також не виняток. У рамках тижня з 11 по 15 квітня на економічному відділені для здобувачів освіти коледжу було проведено ряд запланованих заходів. Програма була насиченою, адже досвідчені педагоги поставили головним завданням - поглиблення знань з профільних дисциплін, розвиток творчої активності і зацікавленості здобувачів освіти майбутніми спеціальностями.

11 квітня викладачі секції економічно-комерційних дисциплін Галайдіда О.В. та Киверига О.Ю. організували проведення вікторини з дисципліни «Економіка підприємства» на тему: «Гроші чи товар?» серед здобувачів освіти коледжу другого курсу денної форми навчання спеціальностей 051 Економіка, 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Відмінні результати показали Гоменюк Ганна – 24 група, Задорожняк Валентина – 24 група, Миронова Єлизавета – 24 група, Курчак Христина – 25-Ф група, Тихолаз Олена – 25-Ф група, Ференц Віра – 25-Ф група, Гуйван Ілона – 25-П група, які вірно виконали всі завдання вікторини.

Практичне навчання є складовою частиною освітнього процесу і ефективною формою підготовки спеціалістів до майбутньої професійної діяльності. Закріплення і поглиблення знань, отриманих здобувачами освіти в процесі теоретичного навчання, набуття необхідних умінь, навичок і досвіду практичної роботи із майбутньої професії, підготовка до прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах – основна мета практичного навчання.

12 квітня викладачі економічних дисциплін Павлюк Б.С. та Холодило Г.Р. провели заняття на тему: «Від теорії до практики» для здобувачів освіти 42 групи спеціальності 201 Агрономія денної форми навчання, котрі проходили навчальну практику з дисципліни «Програмування галузі». Це дало змогу закріпити та поглибити майбутнім фахівцям теоретичні знання та набути практичні навички у плануванні галузі рослинництва, визначення економічної ефективності виробництва й агроекономічних заходів та роботи з прикладними програмами з планування галузі.

Бізнес-ідеї, що виникають, стосуються як традиційних напрямків, так і нових поки що незвичних ніш. Чим більше можливостей відкривається, тим більші інвестиції вливаються у виробничий бізнес. Але ніякий інвестиційний проект не може бути успішним без ретельного опрацювання всіх аспектів реалізації бізнес-ідеї. Рентабельний бізнес в Україні, може відбутися тільки після того, як проведена розробка бізнес-плану. Реалізація його у відповідності з усіма розрахунками означає появу ще одного рентабельного бізнесу.

13 квітня Киверига О.Ю. та Холодило О.І. провели конкурс на кращий бізнес-проект серед здобувачів освіти економічного відділення, головною метою якого було заохочення молоді до підприємницької діяльності, сприяння реалізації підприємницьких ініціатив, реалізація інтелектуального потенціалу. Активними учасниками стали здобувачі освіти коледжу спеціальності 051 Економіка, котрі розкрили свій хист до комерції та презентували такі проекти: Кушко Антоніна (35-Е група) – «Вирощування мікрозелені як бізнес-тренд», Турецький Олександр (35-Е група) – «Бізнес на бджолах: реальний заробіток на власній пасіці», Гандзюк Богдан – «Тепличний бізнес», Бричка Богданна (25-Е група) – «Квітковий бізнес», Бортник Ангеліна (25-Е група) – «Кавовий бізнес».

14 квітня викладач комерційних дисциплін Галайдіда О.В. провела олімпіаду з дисципліни «Маркетинг», метою якої було виявити обдарованих та здібних здобувачів освіти, сприяти розвитку інтелектуальних та організаторських здібностей, підвищення інтересу до однієї з найважливіших галузей діяльності організацій, що функціонують в умовах ринкової економіки. Участь в олімпіаді взяли здобувачі освіти випускних груп всіх спеціальностей ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України, які вивчають основи та специфіку сучасного маркетингу під час здобуття фаху. Переможцями стали: Димушко Ангеліна (34 група) – І місце, Турецький Олександр (35-Е група) – ІІ місце, Павлюк Ірина (35-П група) – ІІІ місце.

15 квітня між здобувачами освіти 35-П групи спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність було проведено конкурс «Презентація споживчого товару або послуги», який організувала викладач комерційних дисциплін Ситник Г.М. Учасники дотрималися всіх вимог та рекомендацій, а за його результатами було обрано переможця Капчинську Уляну.

Викладачі економічно-комерційних дисциплін, щиро вдячні всім здобувачам освіти за активну участь та бажають нових звершень!

: