Search

Підсумки проведення тижня інженерно-технічних дисциплін та охорони праці в коледжі.

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Підсумки проведення тижня інженерно-технічних дисциплін та охорони праці в коледжі

Сучасна освіта є важливою складовою формування відповідного інтелектуального та професійного рівня молоді. Підготовка фахівців у коледжі охоплює широкий спектр спеціальностей для майбутніх працівників агропромислового комплексу, у тому числі й робітничих професій. Адже на сьогоднішній день вміння керувати тракторами та сучасною сільськогосподарською технікою є однією з невід'ємних вимог, що ставляться до молодого спеціаліста .

Чому ми хочемо отримати робітничу професію «тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва» - це дасть змогу нам у майбутньому стати повноцінними фахівцями з виробництва і переробки продукції рослинництва. Склад комплексів машин, а також структура машинного парку обумовлюється механізованими технологічними процесами вирощування ьа збирання сільськогосподарських культур основою яких є технологічні операції що передбачають виконання необхідних і достатніх обсягів робіт, починаючи з підготовки грунту і завершуючи збиранням та первинною обробкою врожаю. Тому одержання робітничої професії дасть нам змогу виконувати ці процеси самостійно.

З метою поліпшення професійних практичних умінь і навичок, набутих студентами в результаті освоєння робітничих професій, у навчальному закладі проводяться конкурси, зокрема «Кращий за робітничою професією – тракторист-машиніст».

Мета конкурсу - підвищення фахової майстерності серед студентів аграрних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації з робітничих професій, впровадження нових форм і методів у процес набуття майбутніми фахівцями професійних умінь і навичок, підвищення якості підготовки студентів, популяризація робітничих професій, виявлення недоліків у теоретичній і практичній підготовці студентів.

Завдання конкурсу

Основні завдання конкурсу:

  • підвищення рівня фахової майстерності, професійної підготовки майбутніх фахівців-аграріїв з робітничих професій;
  • удосконалення умінь і навичок студентів;
  • застосування набутих практичних умінь і навичок у реальних виробничих умовах;
  • професійна орієнтація молоді;

    • популяризація робітничих професій та підвищення зацікавленості студентів в удосконаленому оволодінню ними.

  1. Конкурс «Кращий за робітничою професією – тракторист-машиніст» проводиться в чотири етапи:
  • перший – перевірка знань будови тракторів;
  • другий – вміння підготувати трактор до експлуатації згідно з вимогами правил експлуатації;
    • третій – «чорний ящик» , який передбачає слідуюче. Студент дістає з з закритого ящика одну з деталей трактора і повинен дати обгрунтовану відповідь, а саме призначення, назву деталі, матеріал з якого виготовлена деталь, і основні регулювання;
  • четвертий – вміння керувати трактором в обмежених проїздах.

    Участь в конкурсі брали дві команди 32гр. та команда 42гр. Технологічного відділення спеціальності 201«Агрономія»

    В рамках тижня також проведена вікторина «Чи знаєте ви Охорону праці?»

    Тематична вікторина проводилась з метою узагальнити, систематизувати та повторити матеріали з дисципліни "Охорона праці" та навчити не боятись застосовувати теоретичні знання на практиці та виконувати нестандартні завдання.

    Девіз заходу : «Знати – щоб передбачити, передбачити – щоб діяти!»

    Серед усіх студентів найкраще себе показали:

    Надія Максимчук студентка 32 гр. спеціальності «Агрономія»

    Владислав Нагірний, студент 32 гр. спеціальності «Агрономія»

    Василь Юрійчук студент 35гр. спеціальності « Фінанси, банківська справа та страхування»

    Щиро вітаємо переможців!

    Викладачі інженерно-технічних дисциплін

: